Jdi na obsah Jdi na menu
 


Kurikulum neboli rysy rodinného života

Kurikulum  neboli rysy rodinného života, které přispívají ke schopnosti dítěte  učit se ve škole:

Vztah rodič - dítě:

-každodenní rozhovor o běžných životních událostech

-vyjadřování náklonnosti

-rodinná diskuse o knihách, novinách, časopisech, televizních programech

-rodinné návštěvy knihoven, muzeí, zoologických zahrad, památek, kulturních představení

-podpora dítěte, aby zkoušelo používat nová slova, rozšiřovalo si slovník

Režim rodinného života:

-čas oficiálně vymezený na učení

-denní řežím zahrnující čas jídla, spánku, hry, učení a četby

-tiché místo vhodné pro studium a čtení

-zájem rodiny o hodnotné koníčky, hry a činnosti

Požadavky a dohled rodiny:

-přednost školní práce a čtení před televizí a zábavou

-požadavek přesnosti a co nejlepšího plnění úkolů
-starost o přesné a účelné užívání jazyka
-sledování, s kým se dítě kamarádí

-průběžná kontrola toho, na co se dívá dítě v televizi a společné hodnocení programů

-informovanost rodiče o prospěchu dítěte ve škole a jeho osobnostním růstu

 

 

Z knihy  EFEKTIVNÍ  UČENÍ VE ŠKOLE (autor sám Redding, vydalo nakladatelství Portál) pro Vás vybral Petr Kulička - třídní učitel Vašeho dítěte

                       Těším se na další spolupráci s Vámi

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

 

Portrét



Poslední fotografie


Kontakt


Statistiky

Online: 1
Celkem: 167499
Měsíc: 1210
Den: 56

 
 

 

Z DALŠÍCH WEBŮ

REKLAMA